poniedziałek, 25 października 2021

Bombki/medaliony po mojemu

Hej, hej!

Dziś co prawda już się z Wami witałam, ale nie zaszkodzi zrobić to drugi raz.

Zrobiłam bombki /medaliony. Pewnie nie są idealne, bo to moje pierwsze ale i tak jestem z nich zadowolona. Te już koleżanka "capnęła" i powiem Wam że chyba zrobię ich sporo więcej. Przynajmniej taki nam plan. Papiery ryżowe, bazy plastikowe i pasta śniegowa zakupione. Mąż nawet wystrugał mi 6 patyczków żebym mogła je "nadziać" jak będą schły pomiędzy nakładaniem kolejnych warstw preparatu. A tak prezentują się pierwsze z nich. Było ich 6 ale zapomniałam dołożyć 2 sztuk.  Zrobiłam je później i po prostu zapomniałam. Chyba to już ten wiek, że skleroza zaczyna dopadać.






Miłej nocki Wam życzę. Paaaaa

2 komentarze:

  1. Powiem tak uwielbiam robić te medaliony właśnie, ale nie próbowałam nigdy z pastą śniegową, muszę koniecznie wypróbować. Te wyszły Ci świetnie i wcale się nie dziwię, że rozeszły się w mig. Cudne te papiery ryzowe od ITD.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty