czwartek, 7 października 2021

Exploding box z albumem - duuuuuży

Dzień dobry!

Korzystając z okazji że znalazłam czas popołudniami postanowiłam w miarę możliwości nadrabiać warsztatowe zaległości. Pierwsze pudło które wpadło mi w ręce to exploding box z albumem sprzed półtora roku warsztat, który wykupiłam u Olgi Bielskiej. Spiełam 4 litery z zrobiłam.

Musicie uwierzyć na, sporo że jest to olbrzym. 12x12 cm i waży prawie 40 dkg

Jak dla mnie to jest tak pięknie klimatyczna prace, że nadaje się idealnie na prezent wspomnieniowy dla starszej osoby. Są tam i miejsca na zdjęcia i miejsca na zapiski. 

Klapki albumików montowane na magnesy. Tort również przymocowany na magnes a pod nim "książeczka" w którą można włożyć prezent pieniężny jak również i kartki z życzeniami. 

P. S. Ostatnio posty pisze z telefonu. Tym razem też i zdjęcia dodały się w odwrotnej kolejności. Wybaczcie. 


















Pozdrawiam ❤️❤️

4 komentarze:

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty