wtorek, 5 października 2021

Skrzynka ze złoceniami

 Dzień dobry!

We wrześniu wybrałam się w odwiedziny do syna, a przy okazji postanowiłam skorzystać z warsztatów tam organizowanych. Wiecie Kielce fajne są, ale jeśli chodzi o spotkania rękodzielnicze, to jestem załamana. Żadnych warsztatów, żadnych spotkań. A przecież wiem, że są tu osoby co pięknie tworzą, tyle tylko, że raczej nikt nie potrzebuje takiego wspólnego tworzenia. A ja to bardzo lubię. Korzystając z okazji, że mój syn teraz mieszka w Poznaniu, podczas odwiedzin jedno popołudnie poświęciłam na warsztatowanie.

To efekt.







Pozdrawiam Was cieplutko. 

4 komentarze:

  1. Pięknie, dziewczęco.
    Ja tak mam, gdy jadę do córki do Wrocławia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To połączenie przyjemne i pożyteczne😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne pudełko🙂
    Fakt ,często jest brak takich warsztatów w miejscu zamieszkania

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty