niedziela, 28 listopada 2021

Świąteczny księżyc - decor

 Witajcie.

Miałam już nie pozwalać na zaległości ale obietnice dobie a życie sobie.

Ponieważ ten blog to taki mój notes/pamiętnik i w nim zdarza mi się napisać więcej niż na stronie fb to czasem coś się zwierzę, choć ja nie należę do osób wylewnych internetowo.

Moje starsze dziecię jest w szpitalu i to setki kilometrów ode mnie. Więc myślę, dzwonię, martwię się...... i nawet jak mam czas to nie biorę się za rękodzieło bo idzie mi jak krew z nosa. Pisać też nie mam ochoty, ale dziś się zmobilizowałam. Może też dlatego że spać się nie chce......

Hdf księżyc. Dekor świąteczny. To była moja pożegnalna inspiracja dla Tekturkowo. Co prawda jeszcze będzie wyzwanie z moją pracą ale to nie to samo.

To był całkiem kreatywnie spędzony rok. Świetny zespół i przemiła atmosfera. Dziękuję za wszystko.






Zdrówka Wam życzę kochani przede wszystkim. I ślicznie dziękuję za wszystkie zaglądnięcia ❤️❤️❤️❤️

3 komentarze:

  1. Aga Zdrówka dla Twojego syna !! A Twój księżyc jak zawsze cudny !! Te kwiaty rewelka i cały tak pięknie się skrzy jak świeży śnieg w lesie i w górach.
    Trzymam kciuki za Twojego syna i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ten księżyc jest przepiękny :) Zdrowia dla syna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, jakoś przegapiłam tego posta i dopiero dzisiaj tu zajrzałam. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia dla Twojego synka i przesyłam ciepłe myśli.

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty