wtorek, 16 listopada 2021

Zimowa z quillingiem

 Dzień dobry.

Mam nadzieję, że u Was wszystko ok. Mnie dopadło cosik. Sama nie wiem co. Lekarz mówi że choroba się prawdopodobnie rozwinie i jak pojawi się gorączka mam znów przyjść.  Jeju a to taki ciulowy czas na chorowanie. Muszę się spiąć, co zrobić. Żeby tylko ten kaszel złagodniał bo mnie wykończy a i męża i córkę przy okazji też bo spać przeze mnie nie mogą.

No to trochę ponarzekałam 😬

Dziś przychodzę z karteczką która jest moja inspiracją dla Tekturkowo. Wykonałam ją z papierów od ScrapBoys.








Zdrówka Wam kochani życzę przede wszystkim. 

6 komentarzy:

  1. Coraz piękniejsze te kartki aż dech zapiera:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zdrówka kochana 😘 a kartka przepiękna ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga przede wszystkim zdrówka dla Ciebie, ale uzbrój się w cierpliwość. Mnie kaszel męczył prawie miesiąc .
    Co do karteczki to cudna jest. Uwielbiam zimowe widoczki a te Twoje kwiaty oprószone śniegiem to cudo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, Aguś. Piękna karteczka, śliczne są te kwiaty, nie można przestać się zachwycać.
    Ja we wrześniu też byłam chora, na cosik, tylko krtań i gardło i ten potworny kaszel...
    Ale przeszło i Tobie też życzę zdrowia i wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku, co za cudo! Poinsecje są bajeczne:)
    Dużo zdrowia życzę Tobie i twojej rodzinie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zimowa kartka z quillingiem.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty