poniedziałek, 10 stycznia 2022

Metryczka

 Witajcie.

Dziś pokaże coś scrapowego ale zupełnie u mnie innego. Miałam obawy jak dostałam telefon z prośbą o zrobienie, ale podeszłam do tego jak do kartki, tyle że sporo większej 😁

Powiem Wam po cichu, że nawet jestem zadowolona z niej. Nie chciałam żeby to była metryczka z dużymi danymi dotyczącymi dziecka a grafika czy zdjęcie były tylko niewielkim dodatkiem. Zależało mi, aby dane dotyczące bobasa były widoczne ale jednak to one były dodatkiem. Nie wiem czy słuszne jest moje rozumowanie, czy rodzice myślą jednak inaczej 🤔🤔🤔 ale podobała się, więc nie jest źle.






Ściskam mocno. 

4 komentarze:

  1. Cudeńko prawdziwe. I pamiątka na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze zrobiłaś zamieniając role napisów i zdjęcia dziecka. Ważny przecież jest maluszek, dopiero później, kiedy co i jak. Wyszło wspaniale. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda , będzie piękna pamiątka na cale życie:)

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla chłopca

  Dzisiaj  przychodzę z kolejną już pamiątką komunijną. Jest to jedna z moich najnowszych prac  a zarazem inspiracją do wyzwania, które jaki...

Popularne posty