piątek, 27 maja 2022

Komunijna bez symboli religijnych


 Sezon komunijny rozpoczęłam chyba w styczniu i trwa i jeszcze będzie trwał. Obstawiam, że u mnie do połowy czerwca.

🌱🌿🌱🌱🌿🌿🌱🌱🌱🌿🌿🌿🌱🌱🌱🌿

Dziś kartka w pudełku, która będzie pamiątką komunijną dla Julii.

Tak się czasem zastanawiam po co komuś kartka bez jakichkolwiek symboli religijnych na uroczystość religijną? 

To takie moje przemyślenia ale czasem mnie to nurtuje.

I właśnie dziś taka, właśnie kartka pamiątkowa.







Miłego i słonecznego weekendu Wam życzę. 

1 komentarz:

  1. Kartka przepiękna, ale... właśnie - mnie tu brakuje symbolu związanego z Komunią.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty