niedziela, 29 maja 2022

Ślubna kopertówka


Dzień dobry.

Lubię robić kartki zwyczajne. Takie w "zwykłej formie" DLki, kwadraty. I tak się zastanawiam czy lubię je robić tylko dlatego że akurat takie ludzie zamawiają? Czy dlatego, że często robię coś "na przedwczoraj" a te robi się najszybciej? Czy  to właśnie dlatego, że to właśnie ja takie lubię?

Doszłam do wniosku, że nawet nie miałam okazji przekonać się czy ja lubię robić inne formy, ponieważ zwyczajnie ich nie robię. Może pora to zmienić? Może warto spróbować czego innego?

Kopertówka. Chyba to taka bardzo zbliżona Do poziomej DLki kartka ale na początek może być 😁

Dziś w wydaniu ślubnym. 








Moją kartkę posyłam na wyzwanie "Maj z kolorem różowym" trwające na blogu Paper Heaven użyłam tutaj kolekcji Różane Wino



Kartka wędruje też na konkurs "Kwieciście i z tekturką" na blogu sklepu Miszmasz Papierowy 

i posyłam ją także na blog Klub Twórczych Mam na konkurs "Różane ogrody".




Ściskam świątecznie.




6 komentarzy:

  1. Jest prześliczna :) powodzenia w zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna kartka! dziekuje za udzial w wyzwaniu sklepu miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie.Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy Sklep. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty