czwartek, 26 maja 2022

Rocznicowa

Witam. Dziś wpadam tylko na chwilę. 

🌱🌿🌱🌱🌱🌱🌿🌿🌿🌿🌿🌱🌱🌱🌱

Kartka w pudełku. Moja baaardzo stara inspiracja dla Świry Rękodzieła  z użyciem przepięknych papierów od ITD Collection . Bazy i kwiaty od AVEO Art.

Muszę się w końcu ogarnąć i publikować tutaj częściej. Dziś przy Dniu Mamy chyba podejmę się tego wyzwania.

Ten blog to miała być taka forma pamiętnika z uwzględnieniem prac które właśnie powstają, ale oczywiście moje zamiary wzięły w ł..b









Serdecznie pozdrawiam. 

3 komentarze:

  1. Piękna kartka i równie piękne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplet. Super pamiątka nas okrągły jubileusz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, też zostawiłam bloga (bo już dwa razy chciałam zrezygnować i go usunąć), aby w jednym miejscu mieć moje robótki, jak swoisty album. A jak ktoś mnie przy okazji odwiedzi, to jest mi bardzo miło.
    Pudełko śliczne i chyba mi umknęło, bo go nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty