sobota, 10 grudnia 2022

Niech się skrzy

 

U Was też tak pięknie biało? 
Tylko mgła niepotrzebna. 

Dopasowując się do pogody za oknem zrobiłam kartkę zimową. 

Nie ma w niej zbyt wiele kolorów ale za to pięknie się skrzy.

Użyłam papierów od SCRAP 8 a tekturki, maska przez którą nałożyłam wzór pastą lodową i biały puder do embosingu pochodzą od Agateria Craft - dla kreatywnych.












Sporo u mnie złotych dodatatków na kartce więc posyłam ją na wyzwanie Z jak Złoty na blogu Kartkowe ABC


Dorzucam ją na wyzwanie Magia Świąt na blogu Scrapkowo.pl



a że moja kartka pięknie się skrzy to wędruje też na zabawę u Uli na blogu Pracownia Rekodzieła UKułak - Przepis na.... co mi w duszy gra a w grudniu temat to właśnie - Niech się skrzy.... 


Pozdrawiam cieplutko w sobotę

9 komentarzy:

  1. U mnie było biało przez noc, a w dzień zrobiła się szara breja.
    A kartka, Aguś, jak zawsze cudowna - podziwiam perfekcję kompozycji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga zachwycam się Twoim kartkami co jedna to fajniejsza !!Powodzenie w zabawach za całokształt Ci się należy wygrana!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kompozycja:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Aga! Przepiękna kartka! Niezwykle bogata! Dziękuję za udział w Naszym wyzwaniu na blogu sklepu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca na bogato. Ekstra się skrzy 😍 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu scrapkowo.pl Pozdrawiam Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, bardzo klimatyczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Scrapkowo.pl. Pozdrawiam. DT Evela

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca:) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC 🙂

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty