środa, 21 grudnia 2022

Zimowy czas

 

Witam!

Wpadam z zimową kartką w jasnych, delikatnych kolorach przełamanych odrobiną czerwieni i zielonego. 

Już niedługo święta, czasu coraz mniej na blogi i internet wiec dziękuję wszystkim zaglądającym.

Ta kartka to moja inspiracja dla Miszmasz Papierowy. Tam znajdziecie linki do użytych ze sklepu tekturek. 









Moją kartkę zgłąszam na wyzwanie z moodboardem na blogu Paper Heaven
a zainspirowałam się kolorami z tablicy, zimowym klimatem, maturalnymi szyszeczkami i zmrożonymi gałązkami.




A drugie miejsce gdzie wędruje moja kartka to blog sklepu Zielone Koty a temat to Zimowy Czas


Pozdrawiam Was przedświątecznie paaaaaaa



8 komentarzy:

  1. Dawno nic tak pięknego nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, prawdziwie zimowa i świąteczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia Aga w wyzwaniach. Jesteś w wielu DT , oby rok przyszły też był taki obfity i fajnie że masz jedną technikę którą lubisz i w niej tworzysz choć dla mnie pozostaniesz ekspertem w kwiatach quillingowych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna . Dobrych świąt 😊🎄

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za piękna kartka:) Spokojnych, rodzinnych, zdrowych i radosnych Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny zimowy klimat! Dziękuję za wspólną zabawę w Paper Heaven. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. :)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty