sobota, 17 grudnia 2022

Świąteczno ślubna kartka

 

Powiem Wam, że trochę mi to zajęło ale z publikacją postów na blogu jestem prawie na bieżąco. No może dzień góra dwa opóźnienia. 

Dzisiaj pokazuję kartkę która może być kartką świąteczną śle może tez być kartką na ślub który odbędzie się w czasie zimowych miesięcy. 

Zerknijcie i napiszcie czy podzielacie moje zdania. 

Jest to tez moja inspiracja dla Craft and you i poza koronką chyba w całości wykonana z produktów tej marki a ich listę znajdziecie TUTAJ 










Moją kartkę zgłaszam na wyzwanie trwające na blogu sklepu Zielone Koty a temat to: Zimowy Czas



Ponieważ są na niej materiałowe poisencje robione przeze mnie do dorzucam ją na wyzwanie do K;ubu Twórczych Mam a temat to: Poisencja/ Gwiazda Betlejemska


I na blog ScrapAndMe gdzie tematem wyzwania są Święta


Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Aguś, urocza zimowa kartka i masz pełną rację - na zimowy ślub byłaby idealna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, Agnieszko! Ma w sobie tyle uroku! Cieszę się, że jesteś z nami w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty