niedziela, 26 marca 2023

Kartka wielkanocna

 

Kartki wielkanocne 🤔🤔🤔 nigdy nie robiłam ich zbyt wiele. Jakieś pojedyncze sztuki i koniec. Dopiero w tym roku to się zmieniło i dopieto w tym roku ich robienie zaczęło sprawiać mi frajdę. I oczywiedcie w tym roku powstało ich więcej niż przez całą moją kartkową działalność. 

Dziś jedna z takich kartek zrobiona na inspiracje dla Miszmasz Papierowy sklep  ❤️🌼🥚🥚🥚









Moją kartkę zrobiłam z użyciem papierów "Niczym tchnienie" od Paper Heaven i zgłaszam ją na wyzwanie trwające na blogu a temat to: Z wiankiem



Pozdrawiam Agnieszka

 

5 komentarzy:

  1. Wyjątkowo piękna kartka, pełna wiosennej radości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna Kartka, choć do wysłania chyba się nie nadaje. Jajka tekturowe są świetne i już niewiel dodatków potrzebują.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kartka, ciekawe do niej użyłaś tekturkowe jajka
    Basia ( barbaratoja)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka <3 dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Heaven <3

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty