czwartek, 30 marca 2023

Męska urodzinowa

 

Bardzo lubię męskie prace. Oglądać i robić, 🤔🤔🤔🤔choć chyba oglądać jednak lubię bardziej. 

Warstwy, elementy, pomysłowość w kompozycji …… to jest to co mnie nieustannie zachwyca w takich kartkach. 

A dziś moja urodzinowa praca dla mężczyzny. 

Jest to tez moja inspiracja do wyzwania, które kilka dni temu ruszyło na blogu Miszmasz Papierowy sklep [współpraca reklamowa] a temat łatwy i przyjemny: „Z napisem”

Oczywiście  użyte piękne zawijaskowe tekturki są od Miszmasz Papierowy

a papiery to kolekcja Vintage Legend od ScrapBoys





Pozdrawiam już prawie weekendowo

6 komentarzy:

  1. Piękna kartka, idealnie połączyłaś męski klimat ze szczyptą delikatności i romantyzmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie tak prosto zrobić męską kartkę. Tobie się udało. Świetne papiery i kartka . Bardzo mi się też podoba to motto. Wiele nie trzeba żeby zrobić ekstra kartkę !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka ! Bardzo fajnie wkomponowane wszystkie zawijaski ! Cytat - świetny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest super . Bardzo mi się podoba . !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo gustowna męska praca, zrobiona ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie mi się podoba ta karteczka:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty