poniedziałek, 27 marca 2023

Ślubne niebieskości

 

Witajcie!

Kartka ślubna wzorowana na mojej wcześniejszej, robiona na zamówienie 😘❤️

.

.

Kilka słów o moich kartkach.

Pod poprzednim postem z kartką na Wielkanoc Ania napisała że „do wysłania chyba się nie nadaje”

Odniosę się do tego tutaj, bo z tego co wiem, rzadko się wraca do swoich komentarzy na blogach chyba, że zadawało się pytania. 

A dlaczego Aniu się nie nadaje???

95% prac tu na tym blogu pokazanych, to są prace robione na zamówienie. Jeśli się nie nadaje bo jest hmmmm zbyt mało świąteczna to wiedz, że była robiona na zamówienie i o taką klientka prosiła. 

A jeśli chodziło o to, że ma bardzo dużo elementów odstających, to przy wysyłce to nie stanowi żadnego problemu. Wystarczy tylko odpowiednie opakowanie. A ja zawsze tak pakuje swoje kartki żeby dotarły w całości.  Przez 7 lat odkąd robię kartki na sprzedaż, nigdy nic nie dotarło uszkodzone. 

Ja lubię robić kartki mocno 3D a ci co u mnie kupują widocznie też takie lubią wiec wszyscy zadowoleni. 

Wracając do tematu kartka ślubna. 


Pozdrawiam 

Agnieszka 

4 komentarze:

  1. Cudna! Jak ja lubię niebieskości:)
    Ja takie przestrzenne kartki bez problemu wysyłam w kopercie bąbelkowej.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta kartka w niebieskościach, Teraz często się spotyka śluby w których jest inny kolor dominujący niż biel.
    Mając na myśli wysyłkę myślałam o zwykłej płaskiej kopercie a napisałam, że się nie nadaje z uwagi na wiele wystających elementów. Wysyłka w płaskiej kopercie tania nie jest a jak wysyłasz w pudełku to niestety co prawda się nie uszkodzi, ale odpowiednio trzeba zapłacić, u mnie się nie sprawdza ( w tym roku wysłałam 30 kartek wielkanocnych ).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem - przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są piękne i na pewno nadają się "do wyślą ia". Takie cuda przechowuje się potem prze: całe lata a nawet przekazuje z pokolenia na pokolenie. 😊

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty