czwartek, 28 grudnia 2023

Pierwsza gwiazdka

 

Święta dopiero minęły  🎄🌟 Serce rozkwitło, moje dzieci przyjechały ❤️❤️ te kilka dni razem ogrom szczęścia. Pewnie jest wiele takich rodzin, gdzie święta to czasem jedyna okazja do spotkań.

A to moje kartki. Mało robię takich skromnych choć czasem się zdarzają 😂 To może być taki miły gest lub drobny upominek 🎁❤️ 







Moje karteczki zgłaszam na wyzwanie trwające na blogu sklepu Zielone Koty a temat to - Zimowa Magia


Zgłaszam je także na wyzwanie ScrapAndMe a temat to - Zapach Świąt


 Pozdrawiam
Agnieszka




3 komentarze:

  1. Bardzo ładne, takie delikatne.
    Świąteczne spotkania rodzinne są wyjątkowe.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Aguś, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie i życzę Tobie i Twoim bliskim szczęśliwego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na kartki! Super wyglądają ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowa w fiolecie

  W przerwie między pamiątkami komunijnymi zrobiłam kartkę urodzinową 🥳🎁🎂

Popularne posty