niedziela, 17 grudnia 2023

Zimowy exploding box

 

🎁✨ Lubicie odkrywać tajemnicę świątecznej magii? Takie właśnie odczucia starałam się zamknąć w exploding boxie. 

Pudełeczko  pełne symboli świątecznych czyli tego, co wszyscy lubimy najbardziej.🌟🎄 To będzie prawdziwie magiczny prezent, który dodaje czar świątecznej atmosferze. ✨🎁 Niech te święta będą pełne radości i niezapomnianych chwil! 🎅🤶 

Jest to także moja inspiracja dla ScrapBoys

Box ten bierze udział w licytacji. Zbórka dla Nikoli. 15-latka, dziewczynka mieszkająca 2 km ode mnie, została potrącona przez samochód. Odcieło jej nogę, druga jest połamana. ma pękniętą śledzionę i obrażenia głowy.
Jeśli ktoś miałby ochotę licytować to zapraszam [TUTAJ]
Jeśli nie chcecie, ale możecie wpłacić jakieś pieniążki podsyłam link do zbiórki
[TUTAJ]
















3 komentarze:

  1. Piękny ten świąteczny box, fajnych papierów użyłaś i świetnych dekoracji.
    Szkoda tej Anielki , ludzie nie doceniają tego co mają, niestety czasem wystarczy tylko sekunda, która dzieli nas od śmierci lub trwałego kalectwa.
    Nie licytuję tego boxa ale co nieco przekazałam na pomoc Nikoli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowa w fiolecie

  W przerwie między pamiątkami komunijnymi zrobiłam kartkę urodzinową 🥳🎁🎂

Popularne posty