środa, 27 grudnia 2023

Z bałwankiem

 

Świąteczne kartki 🤔🤔🤔 

Jako dziecko pamiętam, że przychodziło ich mnóstwo. Rodzice wszystkie trzymali a ja kochałam je oglądać. 

Potem nastały telefony i przestały przychodzić. Za to zaczęły plumkać SMS-y potem MMS-y i myślałam że era kartek minęła bezpowrotnie. 

Ale chyba to nie do końca tak, skoro są zamówienia na nie ❤️❤️ 

Tak więc dziś przychodzę z zimowo świąteczną karteczką która jest moją inspiracją dla sklepu Miszmasz Papierowy sklep - producenta najpiękniejszych tekturek.







Pozdrawiam poświątecznie

1 komentarz:

  1. Cudowna kartka, Aguś. Mam nadzieję, że pomimo nowoczesnych technologii komunikacyjnych tradycja wysyłania kartek nie zaginie.
    Serdecznosci - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowa w fiolecie

  W przerwie między pamiątkami komunijnymi zrobiłam kartkę urodzinową 🥳🎁🎂

Popularne posty