piątek, 8 marca 2024

Exploding box dla przyszłej emerytki

 

Hejka!

Po raz fefnasty stwierdzam, że boxy lubię robić najbardziej ....... no co począć ❤️

Ten jest dla świeżo upieczonej stypendystki ZUS-u. 

W środku pudełeczko na prezent od koleżanek z pracy. Oczywiście przymocowane na magnes. 🙂 

Cudowne papiery to Garden of Love od ScrapBoys

Tekturki od Tekturkowo

Wstążka przepiękna od Old fashion ribbons a bazy od GoatBox












Udanego i pogodnego weekendu życzę a także wszystkim babeczkom zdrówka, miłości i życzliwości w dniu naszego święta.

A mojego boxa zgłąszam na wyzwanie na blogu Tekturkowo a temat to: Dowaolna praca z tekturką a tekturki maja być firmy Tekturkowo co też u mnie się zadziało.


Użyte tekturki:










6 komentarzy:

  1. Fajny ten box , jak lubisz tą formę to jak najbardziej twórz w niej . A ten wiek już jakiś czas temu osiągnęłam czyli bliżej mi już do śmierci choć tak o tym nie myślę !! Zawsze mam problem w boxach co umieścić na bocznych ściankach . Jak widać Ty tych problemów nie masz !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ten czas emerytury będzie tak wspaniały jak ten box, to tylko pozazdrościć.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Monika Borzyszkowska18 marca 2024 06:25

    Ależ pięknie wygląda! Idealna praca na nasze wyzwanie Tekturkowo, bardzo pięknie wszystko do siebie pasuje 😃💚

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny box, taki energiczny. Moje ulubione kolorki :) Super, że bawisz się z Tekturkowo :) Pozdrawiam DT Kasia Nesme

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny pomysł i piękne wykonanie. Zachwycający box. Bardzo mi miło, że bierzesz udział w wyzwaniu Tekturkowo. W imieniu całego zespołu dziękuję - DT u Dżastii

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł :D Piękny box! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń

Ukwiecona pamiątka komunijna

  Tym razem wersja pamiątki dla dziewczynki ❤️ z drobnymi kwiatuszkami.  

Popularne posty