wtorek, 12 marca 2024

Pudełko na ATC

 

Zbieracie ATC???

Ja od niedawna dopiero jestem ich fanką ❤️ a po ostatnim zlocie w Krakowie jestem ich mega fanką. 

Postanowiłam, że na kolejny zlot będę miała pudełeczko żebym mogła pochować karty te co zrobiłam na wymiankę i te na które się wymienię. 

I oto jest. Kawał pudła bo 30 x 15 cm. z przegródkami i do tego 3 ATC. 

Nie jest jakoś bogato zdobione, ponieważ przeznaczenie jego jednak podróż i praktyczność ale same papiery są cudne. 

Jest to moja inspiracja dla ScrapBoys z najnowszej kolekcji Art Decoria i do tego wstążka vintage w przepięknym kolorze od Old fashion ribbons













Pozdrawiam 
Agnieszka

4 komentarze:

  1. Super karty i śliczne pudełko Aguś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zachwycona tym pudełeczkiem i Twoimi kartami. Co prawda za ATC się nie zabieram bo obawiam się że w nie wsiąknę a to się kłóci z moim postanowieniem nie gromadzenia niczego.
    Tak w ogóle to lubię czarną bazę więc jak dla mnie jest super !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne to pudełko można w nim przechowywać nie tylko karty ale i biżuterię. Brawo!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze pudełeczko. ATC nie zbieram ale lubię oglądać u innych.

    OdpowiedzUsuń

Ukwiecona pamiątka komunijna

  Tym razem wersja pamiątki dla dziewczynki ❤️ z drobnymi kwiatuszkami.  

Popularne posty