sobota, 2 marca 2024

Wielkanocny shadow box

 

🌸🐰🎨 Witajcie kochani! 🌷🌼🐣

Dziś moja nie najnowsza ale jeszcze nie publikowana kartka - Shadow Box z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych! (z tyłu pudełeczka jest kieszonka na wsunięcie kartki z życzeniami)🐰🌸✨

Praca nad nią dostarczyła mi mnóstwo radości i satysfakcji🌟💖


Chciałabym podziękować wszystkim, którzy inspirują mnie każdego dnia swoją pasją do tworzenia oraz wspierają mnie w moich rękodzielniczych działaniach. Wasze wsparcie naprawdę dodaje mi skrzydeł! 🎨💕

Życzę Wam wszystkim radosnych przygotowań do Świąt oraz mnóstwa twórczej inspiracji! 🐣🌼🌸









Pozdrawiam weekendowo

4 komentarze:

  1. Ale cudeńko! Ile tam wiosny i radości.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję bez bicia że jeszcze czegoś takiego nie robiłam . Fajnie Ci wyszedł taki wiosenny , świetny jest ten zajączek w kwiatach z pisankami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest przepiękna :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Ukwiecona pamiątka komunijna

  Tym razem wersja pamiątki dla dziewczynki ❤️ z drobnymi kwiatuszkami.  

Popularne posty