sobota, 1 września 2018

43. Pamiątka Chrztu Świętego

Wakacje zakończone, pora wracać do szkoły. Myślę, że i dorośli postrzegają ten czas jako zbliżającą się wielkimi krokami jesień. Ale ta pora roku również bywa cudna (czego sobie i Wam życzę).
Ja w pierwszym dniu nowego miesiąca witam się z Wami pamiątką chrztu dla dziewczynki. Zrobiłam ją z użyciem cudnych papierów LemonCraft Lullaby 04. 












I oczywiście jak to u mnie są też kwiaty quillingowe. Użyłam do nich pięknego białego papieru w którym się zakochałam, a niestety u nas ten odcień niedostępny.

Pracę zgłaszam na wyzwanie P jak Perełka/Półperełka na blogu wyzwaniowym Kartkowe ABC u mnie akurat półperełki które użyłam jako środek kwiatów ale i delikatną ozdobę kartki i pudełeczka.

Dorzucam również na wyzwanie #35 Kwiaty na  Miszmasz PAPIEROWY blog sklepu mami tekturki a także kwiaty robione i wycinane.


Pozdrawim i życzę miłego weekendu. 






12 komentarzy:

  1. Cudny komplecik.:) Co to za piękne deseczki są w tle? Pozdrawiam Agniesiu i życzę miłego odpoczynku.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu to papier w dwseczki. Dziękuję Ci bardzo.

      Usuń
    2. Sprawdził się jako tło idealnie.:) Uwielbiam deseczki.:)

      Usuń
  2. Aguś, ta praca jest wyjątkowa - elegancja, szyk ale taki bardzo delikatny i subtelny. A Twoje zwijane kwiatuszki zachwycają mnie nieustannie - robisz je wyjątkowo pięknie i starannie :-) Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko kolejny cudowny komplecik, kwiatuszki jak zawsze perfekcyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje i miłego popołudnia Ci życzę.

      Usuń
  4. Przepięknie, bardzo lekko i uroczo :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem, piękny komplet!! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodziutki zestawik ♥ Zakochałam się ♥ Cudna kompozycja z prześlicznych kwiatuszków ♥ Bajka! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza Komunia Święta

  Tworzą się kolejne pamiątki komunijne. 🙏⛪️✝️

Popularne posty