niedziela, 23 września 2018

51. Albumy dziecięce

Miałam sporo obaw co do tego czy dam radę. Ostatnio wiele u mnie nowych rzeczy, nowych metod i produktów z którymi nigdy nie miałam do czynienia, więc czemu by nie spróbować? I oto efekt.
Kolejna cudowna praca warsztatowa z blogiem Artimeno i grupą Wsparcie na starcie czyli scrapuj z Artimeno . Album, a raczej dwa albumy które powstały według  projektu Ori Belli. Warsztaty online prowadziła Hania Wojtaszewska  pod czujnym okiem Inki Klonowej, zawsze służącej pomocą.
A tak wyglądają.











a tu album w wersji dla chłopca










16 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoją odwagę w próbowaniu i podejmowaniu wyzwań :) Dwa albumy w takim krótkim czasie to jest coś! Ja bardzo polubiłam te formę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszły, i chlapania piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne albumiki. Ja też siedzę w tym temacie z tą samą kolekcją :))
    Pozdrawiam. I dziękuję za odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne oba, dopieszczone, dopracowane, wycinanie elementów masz opanowane perfekcyjnie, a i buciorki zauważyłam;) Super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza pierwsze elementy do kartek wycinałam dwa miesiące temu do czekoladownika, więc nie tak dawno, ale się staram. Bardzo dziękuję ❤️

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę Ci miłego popołudnia

      Usuń
  6. Jakie obawy? Przecież wszystko, czego się chwycisz wychodzi rewelacyjnie! Weź mnie nie denerwuj, bo masz kobieto talent!
    Albumy rewelka! I takie słoooooooodziuuuuuuutkie♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty