środa, 19 września 2018

50. Quillingowe pudełko na 18 urodziny

Dzień dobry.  Dziś kartka w pudełeczku na 18 urodziny. Miała być bardzo dziewczęca i mam nadzieję, że to mi się udało choć w minimalnym stopniu.


















Co prawda to kartka w pudełeczku, ale mam nadzieję,że Ania mnie nie wywali z zabawy "Kartki przez cały rok"  Bingo - wrzesień 2018 na blogu Ręczne Robótki Anny  Nie mam tu lini z binga ale mam 3 elementy a nawet więcej. Mam brokat (brzegi  kwiatków są obsypane brokatem), mam tusz (liscie i dziurkaczowy fragment są potuszowane), mam kropki ( zrobione pastą strukturalną są jeszcze krople rosy na liściach kartki, ale chyba nie udało mi się ich uchwycić na zdjęciu)  no i są warstwy.



 Pracę zgłaszam również na #38 Wyzwanie - Praca z cytatem na blogu FILIGRANKI

 Pozdrawiam i życzę duuuużo uśmiechu.

22 komentarze:

  1. Śliczny komplecik, cudne kwiatuszki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko pewnie że przyjmuję razem z pudełeczkiem. Cudny komplecik, bardzo dziewczęcy, a te kwiaty quillingowe mistrzostwo.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajecznie prezentuje się ten komplecik. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuudooowny Komplecik !!!! :))) Kochana Zycze Powodzenia Powodzenia w wyzwaniach !!! Trzymam Mocno Kciuki !!! :))) Sciskam Cie Moocno weekendowo :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, cudowne są Twoje prace z quillingowymi kwiatami - niepowtarzalne i bardzo misternie wykonane :-) Pozdrawiam weekendowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę udanego weekendu.

      Usuń
  6. oj, udała się na 100%
    śliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycająca! A te kwiaty - wow!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kartka i bardzo dziewczęca.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka radosna, bo w końcu na super okazję :) Jak zwykle kompozycja super, a kwiatki przecudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka :) Fantastyczne quillingowe kwiaty i cała kompoozycja :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty