wtorek, 25 września 2018

52. Zestaw mixed mediowy

Mixed media to moja miłość, niestety nieodwzajemniona. No nic. Może z czasem mnie też pokocha i zacznie zerkać na mnie łaskawszym okiem.  
Dziś pokażę zestaw jaki zrobiłam. Skrzynka  i zrobione w tej samej tonacji serce.  
Ponieważ w moich pracach są użyte 3 rodzaje past postanowiłam ją zgłosić na Challenge blog Art- Piaskownica - wyzwanie MIXED MEDIA - pasta strukturalna.
A pasty jakie użyłam to: efekt betonu,  gładka pasta strukturalna i pasta- efekt kamienia. 














10 komentarzy:

  1. Prześliczny komplecik, Cudny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i Tobie również miłego dnia życzę ❤️

      Usuń
  2. Jak nie odwzajemniona? Prześlicznie wyszło ♥ Fajny komplecik ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca jest fantastyczna ! Cudny ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Супер! Так нежно, романтично!!! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

  Kartki/pamiatki komunijne zawsze warto robić. Takie rękodzielnicze wytwory są inne niż te sklepowe. Są wyjątkowe, jedyne i niepowtrzalne, ...

Popularne posty