piątek, 1 lutego 2019

Dla dzieciaczka



Mamy już luty, a przecież dopiero były święta i Sylwester. Masakra jak ten czas ucieka. 
Obiecywałam sobie, że będę bardziej zorganizowana w tym roku. No cóż, jest trochę lepiej, ale gdyby tak doba mogła się wydłużyć o jakieś 3-4 godzinki to byłoby idealnie.

Na dziś przygotowałam kartkę dla maluszka. 
Powstała ona specjalnie na #76  wyzwanie z gościem a blogu Rapakivi.  

A tak prezentuje się moja karteczka.











Kartka powstała według lini bingo.
Moja to pierwsza pionowa czyli
Gesso - Coś w kratkę - Mikrokulki.


Gesso są pociągnięte brzegi kartki, wstążka, niebieskie kwiatki są nim rozbielone i owal pod grafika bobasa. W kratke mam papier no a mikrokulki.... widać :P.


zielone mikrokulki

gesso



Bardzo dziękuję za odwiedziny 💗💗💗💗💗💗
.............................................................................................................................................

Ta karteczka zdobyła wyróżnienie na blogu Rapakivi


8 komentarzy:

  1. Powodzenia, Aguś! Kartka mnie zauroczyła.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka prześliczna, przesłodka i przeniebieska, czyli wszystko co kocham. Jak zwykle udało Ci się stworzyć cudo:) Gratuluję i życzę powodzenia w tym i następnych wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna i te malutkie kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rozkosznie słodka jest ta praca - dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, piękne kwiaty, sama słodycz:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Rapakivi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kompozycja bardzo w moim stylu a kwiatuszki są urocze i pięknie do tej pracy pasują :) Dziękuję za wspólną zabawę z Rapakivi :) Pozdrawiam, Scrapelka

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty