sobota, 16 lutego 2019

Romantyczny ślub


Dziś przychodzę do Was z pudełeczkiem na ślub. Ja nie jestem dobra w pracy pod presją czasu, ale tym razem niestety tak było. Nie było łatwo, ponieważ quilling, to nie jest coś, co  zrobi się w godzinę a na dodatek była prośba o te konkretne kwiaty, przy których niestety schodzi sporo. Ale się udało i to jest najważniejsze.
W pracy wykorzystałam papier od LaseroweLOVE z kolekcji Be with Me, baza pochodzi od Rzeczy z papieru.
A pudełeczko prezentuje się tak:








W pracy pojawiły się serduszka, więc zgłąszam je na #53 wyzwanie na blogu ScrapAndMe a temat to Serce 

Ponieważ ślub i decyzja o wspólne spędzonym  życiu wynikaja z potrzeby serca, to dorzycam moje pudełeczko na #44 wyzwanie  o takim właśnie temacie Z potrzeby  serca na blogu essy - floresy.pl 


A 3 wyzwanie na jakie wędruje moja praca to #78 wyzwanie o temacie Kocham Cię Kochanie moje na blogu Crafty Molly 


Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i za każde ciepłe słowo jakie u mnie zostawiacie.









11 komentarzy:

  1. Wspaniały komplet Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw ! Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny romantyczny zestaw ♥ Prześliczne quillingowe kwiatki sprawiają, ze cała kompozycja wygląda zachwycająco ♥ Różyczki, koroneczki i faktura nadają projektowi niepowtarzalny wygląd i zaraz człowiek rozpoznaje, że to Twoja praca ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, komplet jest przepiękny - jaka oszałamiająca kolorystyka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przywędrowałam i tutaj, bo zachwycona jestem tym kompletem, z resztą u Ciebie być, to uczta dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca pod presją to czas to coś z czym sobie kompletnie nie radzę, za to Ty poradziłaś sobie wyśmienicie. Cudowna ta kartka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwie romantyczny komplet! Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu Essy-Floresy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwie romantyczna praca. Pięknie skręcone kwiaty i wcale nie widać presji czasu.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca,taka kolorowa,dziękujemy za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna praca...Dziękuję za udział w Essowej zabawie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly":) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowa

  Ten moment pełen satysfakcji i radości, kiedy moja praca może sprawić komuś radość ……….bezcenne ❤️💜💛🧡. Ściskam

Popularne posty