niedziela, 10 lutego 2019

Pudełeczko na chrzest z kwiatami z foamiranu.



Chciałam zrobić pudełeczko na chrzest dla dziewczynki w trochę innych kolorach. Zrobiłam 2 w delikatnych różowych odcieniach, a to jest hmmmmmm zielono żółte.
Miałam piękne papiery od Craft O'Clock z kolekcji Celebrate Today i postanowiłam spróbować. Mało dziecinna to kolekcja ale osądźcie sami czy ujdzie. 
Foamiranowe kwiaty są mojej produkcji, a raczej bardziej odpowiednie będzie napisać że "prób ciąg dalszy"
  







Pięknie dziękuję za odwiedziny 💕💖💗

4 komentarze:

  1. Ale śliczny zestawik i do tego taki radosny💗 Śliczne kwiatuszki i fajne delikatne tło 💗 Pięknie Ci wyszło💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się Aga podobają wszystkie Twoje kartki na wszystkie okoliczności . Nikt nie powiedział że na kartce na chrzest ma być słodki bobas. Twoje kwiatuszki extra są , a kolorystyka zielono żółta bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny zestaw. Myślę, że wcale nie musi być dziecięca kolekcja do pracy dla dziecka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty