niedziela, 3 lutego 2019

Mini album w boxie



Dziś będzie duuuuużo zdjęć i wcale nie mam wyrzutów supienia, ponieważ, żeby pokazać cały urok boxu to 2 zdjęcia nie wystarczą.
Zapisałam się na warszaty online z Olga Bielską  Niestety kit nie dotarłna czas więc mój box robiłam z małym poślizgiem.
Plus tego jest taki, że można film zastopować.
Praca powstała z papierami i tekturkami od Laserow Love.
Tak wygląda z zewnątrz. (Zapomniałam dodać że jest to box dla dzieciaczka. W tym wypadku chłopca)





Rybka jest mega 💖
A teraz środek. I tu niespodzianka. Znów box (ten już robiliśmy samodzielnie swoimi łapkami).








Skrzydełka po bokach ukrywają maty z tagami, na których z drugiej strony mozna umieścić zdjęcie.









A to wnętrze mniejszego boxa - album










To jest podstawa aby nasz mniejszy box stabilnie siedział na miejscu. I to było chyba dla mnie największe wyzwanie. Najtrudniej mi było zrobić ten właśnie środek.








Jeśli dotrwaliście do końca to dziękuję Wam bardzo 💗💗💗💗💗💗



6 komentarzy:

  1. Dotrwałam do końca i szczęka mi opadła z wrażenia.Takiego cudeńka jeszcze nie widziałam, chapeau bas.:) Pozdrawiam Agniesiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, normalnie nie wiem co napisać. Ten box jest genialny.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęka mi opadła i nie mogę jej pozbierać z podłogi.
    Słów brakuje do określenia jak bardzo podoba mi się to Twoje cudo. Nie będe nic pisać o kolorku, bo wiadomo, że najpiękniejszy na świecie. Każdy element boxika jest zachwycajacy : "opakowanie", zdobienia każdej ze ścianek, wysuwające się niespodzianki, śliczny albumik.
    A jak popatrzyć na pomysł, warsztat, wykonanie i cierpliwość - Agnieszko jesteś mistrzynią!
    GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga przyznam się ,że widzę po raz pierwszy taki box i jestem nim oczarowana. To co jest w środku zachwyciło mnie absolutne .Ten albumik jest rewelacyjny. A Twoje wykonanie , jubilerska precyzja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wygląda, bardzo ładnie się prezentuje, warto było skorzystać z wiedzy Olgi, pięknie się rozwijasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album,pełen profesjonalizm,wielkie brawa Agnieszko :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka komunijna dla dziewczynki

  Kartki/pamiatki komunijne zawsze warto robić. Takie rękodzielnicze wytwory są inne niż te sklepowe. Są wyjątkowe, jedyne i niepowtrzalne, ...

Popularne posty