piątek, 17 kwietnia 2020

Album Przedszkolaka

Witajcie.
Jakiś czas temu kupłąm u Olgi Bielskiej warsztaty online na album, jednak tylko kilka godzin udało mi się zrobić razem z Olga na żywo. Potem przyszła pandemia i wszystko popsuła.
W święta postanowiłam go skonczyć.
To nawet był dobry pomysł, bo zupełnie zapomniałam o jedzeniu i dzięki temu nawet mi nic nie przybyło tu i ówdzie. 

Pełno w nim klapek, zakamarków i ruchomych elementów.
No i teraz będzie sporo zdjęć .....




















































Uffff dotrwaliście?


4 komentarze:

  1. Mistrzostwo świata! Jak mi się wnusia już urodzi, to chyba i ja w końcu poczynię album :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny i taki kolorowy, radosny.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, kolorowy i pełen zakamarków :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Albumik super, koncert kolorów i dziecięcych motywów. Jest cudnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty