sobota, 18 kwietnia 2020

Craftowo


Witajcie ponownie.
Jak mnie nie było to nie było, a jak już to 2 wpisy od razu.


Dziś testuję kolejne pudełko z bazą od Rapakivi, tym razem będzie craft.
Powstał taki oto trochę eco zestaw ślubny.
W sumie to tylko w dwóch kolorach.
Wprawne oko jeszcze zobaczy, że do mojej kompozycji wplotłam troszkę suszonych roślinek.
Maska serce, pasta modelująca, i biały puder do embosingu pochodzą od Agaterii, a napis - tekturka jest firmy Anemone
To teraz zapraszam do oglądania.














Moją pracę zgłaszam na wyzwanie #55 Eco na blogu od A do Zet


Pozdrawiam weekendowo. 

11 komentarzy:

  1. Kolejne cudeńko. Kraftowy papier i biel idealnie się komponują.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu cudna - bardzo elegancka. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza. Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka craftowa wersja bardzo mi przypadła do gustu. Piękna, elegancka kompozycja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kartki w takiej kolorystyce craftowo- białej . Świetna jest a pudełeczko dodało elegancji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ślicznie!!!! Cudowna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i prosta, wygląda ślicznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie się prezentuje! ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplet prosty, ale tak bardzo pełen uroku, że nie można od niego oderwać oczu. Bardzo mi się podoba Twoja praca :) Pozdrawiam serdecznie w imieniu DT sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty