wtorek, 14 kwietnia 2020

Skrzydlate serce



Witajcie poświątecznie!
Dziś termin mojego wpisu na blogu Sklepu Ewa.
Przygotowałąm pudełeczko z kartką na ślub.
Materiały jakie użyłam są wymienione ba blogu sklepu, a ja tutaj tylko pokażę jak wygląda.























Moją pracę zgłaszam na wyzwanie Kwiaty na blogu ScrapAndMe.



W mojej pracu użyłam papier Sweet Time   
i wykrojniki ramki Serca które są firmy Craft&You
więc moja praca wędruje też na wyzwanie Wiosna Na blogu Craft&You 


A także na wyzwanie Bingo na blogu Szuflada.

I moja linia to:
Kwiat - Zielony - Kokardka


Zdrówka kochani Wam życzę.

10 komentarzy:

  1. Przepiękna praca, wszystko cudnie skomponowane, kwiaty boskie i niezwykle misterne, natomiast serduszkowa zawieszka to taka kropka nad i :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kartka, Aguś, wszystkie elementy są idealnie do siebie dobrane.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje kartki DL z quillingiem i w pudełeczku to małe dzieła sztuki. Podobają mi się bardzo, są eleganckie nieprzeładowane, jak dla mnie idealne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś wymiatasz z tymi kartkami,no i te cudne,cudne cały czas kwiatki !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wygląda quilling w Twoim wykonaniu. Pozazdrościć pomysłów i wykonania. Brawo Ty. Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna i bardzo elegancka kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna, romantyczna praca. Kwiatuszki, jak zawsze, zachwycają mnie niesamowicie :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała praca i niesamowite kwiaty! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft&you design ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady..😘

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty