niedziela, 30 sierpnia 2020

Komunijny exploding box

Witajcie.
Sezon komunijny w tym roku rozciągnięty bardzo mocno, ale za to ja mam wielką frajdę z robienia pamiątek na tą uroczystość.
Dziś będzie exploding box dla dziewczynki.














Użyłąm:

Ponieważ jest tutaj sporo kwiatów zrobionych przeze mnie to zgłąszam mój box na wyzwanie na blogu Paper Card , gdzie tematem są właśnie kwiaty, a u mnie są i z papieru i z foamiranu.

2 miejsce gdzie wędruje mój box, to blog sklepu Miszmasz Papierowy . Tutaj tematem jest- Dowolna praca z tekturką.


Pozdrawiam Was cieplutko <3


12 komentarzy:

  1. Piękny! Zdziwiłam się w pierwszej chwili bo komunie to maj ale faktycznie dziś widziałam dziewczynkę w białej komunijnej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  2. Box jest przepiękny, wspaniale go ukwieciłaś.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten komunijny box Agnieszko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny box :) bardzo elegancki :)
    Tez bardzo lubię robić prace komunijne i w sumie cieszę się, że sezon trwa dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny box. Skradł moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny box Agnieszko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card - DT Agata/Origata

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwie cudowny box, jestem pod ogromnym wrażeniem - dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Długi sezon komunijny w tym roku owocuje niesamowitymi pracami związanymi z tą tematyką.
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Paper Card - DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Super praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paper Card XO Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny box:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że każdy detal został przemyślany, a całość perfekcyjnie wykonana! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty