niedziela, 9 sierpnia 2020

Powrót pszczółek.



Witajcie.
U Was też tak gorąco?
Ja normalnie umieram, a lenia mam takiego, że nie wiem co z tym fantem robić.
Ale nie ma co marudzić, bo jak przyjdą zimna to pewnie też będzie źle.

Kartka w podobnym stylu już była.
Obiecywałąm sobie, że nie zrobię takiej więcej bo to strasznie dużo pracy,
a że ja mam silną wolę, która robi ze mną co chce to i kartka powstała.
A co najśmieszniejsze, obie miodowo słonecznikowe kartki są na 80 urodziny.





Miałam tej kartki nie dodawać, bo przecież podobna już jakiś czas temu była, ale jak Ania dała wytyczne na sierpień to pomyślałąm, że zawaliłąm już tyle u niej prac, że teraz dodam.
Więc jest moja ociekająca midem kartka i Aniu  chyba wszystkie 3 wytyczne są u mnie na kartce. 

Ale jestem dumna <3


a że kartka z papierów marki Altair Art to zgłąszam ją na zabawę Fan Miesiąca

Moją kartkę zgłaszam też na wyzwanie trwające na blogu Scrapkowo.pl a temat to: Maki, Chabry, Słoneczniki



Użyłam:

Pozdrawiam cieplutko wszystkich zaglądaczy i dziękuję za miłe słowa <3



15 komentarzy:

  1. Jest CUDNA!!! Nie pamiętam, żebym ją widziała, z pewnością różni się od poprzedniej.
    Na te zawijaskowe kwiaty i pszczółki patrzę z podziwem :-O
    Też mam taką silną wolę ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście widać ogrom pracy w nią włożonej, ale za to jaki efekt... karteczka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to się nawet nie będę wypowiadać, bo znów mnie zatkało 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że dużo pracy poświęciłaś ale na pewno się opłacało, bo wyszło pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, po prostu cudna! Czysty artyzm.
    Ja uwielbiam upały, funkcjonuję w nich na pełnych obrotach, mogłyby trwać cały rok:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga już poprzednią Twoją kartką z plasterkami miodu się zachwycałam . Jest cudownie, wiem że to mnóstwo pracy i zwijanie , ale efekt powala. Dziękuję Ci że zdecydowałaś się ponownie zrobić taką kartkę .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka, a od pszczółek oczu nie mogę oderwać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kartka,wszystko wyglada jak zywe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem. Z paseczków takie piękne kwiaty, pszczółki? Wspaniałe. Ten słonecznik - mistrzostwo.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obłędna:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapokowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, słonecznikowa praca! Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka jest niesamowita;) Jestem pod wrażeniem. Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Alez wspaniała, piękna słoneczna praca,
    dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty