poniedziałek, 26 października 2020

Czekoladownik z etui

  Dzień dobry!

Ten czekoladownik powstał jako inspiracja dla Sklepu Ewa z materiałów dostępnych w sklepie.

Czekoladowników juz kilka robiłam, ale taki, to jest mój pierwszy.

Jest sporo większy, mieści większe słodkości i ma zupełnie inną formę.

Spodobała mi się.

Ponieważ ja inspiruję pracami z quillingiem więc i ta praca jest tak ozdobiona.



















Oby tylko te święta były białe i wolne od tego wirusa. 

Życzę tego sobie i Wam.

Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. Piękny, super pomysł, czekoladka od razu staje się niezwykłym prezentem w takiej oprawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię taki zestaw kolorystyczny. Piękna kompozycja i cała praca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga jest cudnie, taki format wysuwany i mnie się bardzo podoba. A to co zrobiłaś na wieczku jest pięknie świątecznie . Ten oprószony bielą kwiatek jest super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, czekoladownik jak marzenie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty