piątek, 2 października 2020

Piewsza świąteczna

 Witajcie!

Dziś, a właściwie wczoraj zrobiłam pierwszą świateczną kartkę w tym roku.

Ja lubię święta w tradycyjnych kolorach, choć ostatnio papiery świąteczne bywaja różne. Dla mnie jednak czerwień i zieleń są zawsze na pierwszym miejscu.

Kartka powstała jako inspiracja do październikowego wyzwania z mapką, które rusza dziś na blogu The Scrappy Sketches.

Zachęcam do udziału. Nagrody rónież są przewidziane.









Tak wygląda październikowa mapka.

Użyłam:

- zielonej bazy kwadrat od Rapakivi 

- papiery od Altair Art z kolekcji Festive Bells

- tekturka wianek gwiazdki od Kreatywna Pracownia


Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. Aga cudna jest. Bardzo lubię robić kartki wg mapki a już ciemna baza i czerwień z zielenią to mój ulubiony zestaw świąteczny. Jak dla mnie bomba!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna i bardzo klimatyczna kartka, Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna i baaardzo bożonarodzeniowa, piękna kartka :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty