piątek, 23 października 2020

Karteczka C6

 Witajcie.

Jeśli jeszce ktoś nie wziął udziału w październikowym wyzwaniu z mapka na blogu The Scrappy Sketches, to ostatni już dzwonek.

Dziś mój przypominajkowy wpis.

Przygotowałam kartkę w przedziwnym dla mnie formacie C6.

Mam tych baz sporo a jakoś tak hmmmm cieżkie są dla mnie. 















Użułam:

- baza craft od Rapakivi 

- tekturki gałązki od Rapakivi 

- Papier Altair Art z kolekcji Butterfly Effect 

Kartkę zgłaszam na wyzwanie #54 Skrzydła na blogu Towarzystwo Dobrej Zabawy


Na wyzwanie Jesienny Kalejdoskop Barw na blogu Sklepu Zielone Koty 



A także na wyzwanie Motyl na blogu ScrapAndMe 



Pozdrawiam Was cieplutko i życzę wszystkim zdrówka <3


6 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka w jesiennych barwach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka, ciekawa jesienna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki to małe dzieła sztuki, piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Спасибо, что нашли вдохновение в задании от блога TDZ. У Вас получилась красивая работа. Бабочка, как акцент- яркая и выразительная. Она придет открытке дополнительную легкость и воздушность. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca! Pozdrowienia od Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna, klimatczna kartka, super, dziękuję za zabawę z Towarzystwem Dobrej Zabawy

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty