sobota, 31 października 2020

Zawieszki bombki

 Dzień dobry!

Miałam przerwę w robótkach, tak jakoś wyszło.

Ani czas ani atmosfera nie sprzyjały żadnej pracy.

Ale pora się spiąć i coś pokleić.

Padło na bazy ozdobne z beermaty- bombki.

Kupiłąm je przed zeszłorocznymi świętami i trochę sobie u mnie poleżały, ale już wystarczy.

Kwiaty do nich zrobiłam sama z wykrojnika poisencja od LadyE, bazy bombki od Laserowe Love , papiery z kolekcji White Christmas od ScrapAndMe , trochę przydasi i kwiaty robione przeze mnie.

















Ponieważ każda z bombkowych kompozycji ułożona jest na gazie to moje zawieszki zgłaszam na wyzwanie na blogu Art Piaskownica a temat to Gaza/Bandaż


         Pozdrawiam Was cieplutko i życzę zdrowia, bo ono teraz najważniejsze.

Agnieszka

4 komentarze:

  1. Aga są genialne, ja tez kilka kupiłam w zeszłym roku i jakoś mi pomysłów brak a tu proszę jaka cudna
    inspiracja. Trzyma kciuki za zabawę i życzę powodzenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Kartka na chrzest z misiem

Chrzest - to jedno z pierwszych wydarzeń w życiu małej istotki, które chcemy upamiętnić i sprawić aby było wyjątkowe. Nawet jeśli go nie zap...

Popularne posty