piątek, 4 grudnia 2020

Czeko, czeko, czekoladownik

 Hej hej!

Całkiem niedawno na facebookowej grupie firmy Altair Art była organizowana świąteczna wymianka czekoladowników.
Nie musiały być świąteczne ale miały być wykonane z papierów Altair Art.
Ja postawiłam jednak na świąteczne wydanie opakowania, chociaż w stylu vintage.
Mój czekoladownik wygląda tak:










Do zrobienia napisu użyłam stempla z Agaterii. Był dość spory i miałam obawy czy mi sie uda go odbić i fajnie zembosować, ale musze przyznać, że jestem zadowolona z efektu.

Pozdrawiam grudniowo.


5 komentarzy:

  1. Odkąd go zobaczyłam na fb, nie mogę wyjść z zachwytu :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka!,Kompozycja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga cudnie jest , a ten stempelek rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jakże chciałoby się taką czekoladkę w takim opakowaniu. Świetna robota. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Pamiątka chrztu

  Dziś co prawda nie18 dzień miesiąca a to właśnie wtedy ruszyło wyzwanie, niestety mam opóźnienie.  Na blogu   Miszmasz Papierowy sklep tr...

Popularne posty