czwartek, 3 grudnia 2020

Ostatnie z serii

 Cześć.

Dziś pokażę ostatnie z 10 kartek, które zrobiłam ze stwoich materiałów, ale według projektu Agnieszki Cebuli.

Tak wygląda kartka nr 9 -dzwoneczek:


A 10 to kartka ramka.

A teraz zestawienie wszystkich 10 kartek, którymi Was zamęczałam.



A teraz będę się chwalić - wybaczcie, ale bardzo się cieszę <3

Idzie dla mnie nowe.

Od grudnia dołączyłam do cudownie kreatywnego zespołu DT Tekturkowo.

Tak wygląda moja japa w barwach Tekturkowo.



Pozdrawiam Was serdecznie <3

1 komentarz:

  1. Aga gratuluję nowego DT i z niecierpliwością czekam na Twój pierwszy projekt. A kartki w tych nietypowych kształtach fajnie wyszły i dobrze że spróbowałaś czegoś nowego. Ja jednak tradycjonalistka jestem, dlatego tworzenie kartek chyba jednak nie będzie moją domeną
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty