sobota, 26 grudnia 2020

Zimowe serce

Witajcie!

Tak się jakoś złożyło, że na blogu Tekturkowo  dzień mojej inspiracji przypadł na Wigilię.
Na blogu sklepu post zaplanowałam z wyprzedzeniem, a tu na blogu pomyślałam, że wstawię póź
niej. Nie udało się na czas. 
Zmarła moja teściowa i nie miałam głowy do pisania czegokolwiek.
Dziś na spokojnie mogę pokazać serce jakie przygotowałam.
Z zimowych papierów ScrapBoys-ów powstała praca nie do końca zimowa.
Pomyślałam, że takie serducho będzie fajnym upominkiem dla babci lub dziadka z okazji zbliżającego się ich święta.















Listę użytych tekturek i jakie papiery znajdziecie na blogu Tekturkowo a ja dziś moje serducho zgłaszam na #63 wyzwanie na blogu Miszmasz Papierowy. Temat to: Dowolna praca z tekturką. 


Życzę Wam miłego ostatniego świątecznego wieczoru i spokojnej niedzieli.

Agnieszka

5 komentarzy:

  1. Niezwykle kolorowe i klimatyczne to serce, bardzo mi się ono spodobało, do tego jeszcze takie eleganckie.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga przykro mi bardzo, taka wiadomość przed Świętami nie nastraja optymistycznie.
    A serducho jest piękne i Babci i Dziadkowi na pewno się spodoba.
    Pozdrawiam




    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne serce stworzyłaś, Aguś.
    Przykro mi z powodu śmierci Twojej Teściowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest pięknie ozdobione :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty