niedziela, 13 grudnia 2020

Magia Świąt

Cześć!

Dziś ukazał się mój pierwszy wpis na blogu Tekturkowo do którego niedawno dołączyłam jako członek nowego skłądu DT.

Myślałam o innej tematyce pracy, ale kocham robić świąteczne prace i nie mogłam się powstrzymać.

Tak więc zaskoczenia nie ma, jest kartka świąteczna.










Moją kartkę zgłaszam na wyzwanie na blogu ScrapAndMe a temat to Boże Narodzenie


a drugie miejsce w jakie posyłam kartkę to blog Paper Card 
i wyzwanie #5 Świątecznie

Pozdrawiam przedświątecznie
Agnieszka



8 komentarzy:

  1. Jedna z piękniejszych jakie widziałam ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękna kartka. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie mi się podoba ta karteczka i krateczki :)
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Paper Card - DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Aga , właściwa osoba na właściwym miejscu !! Jest cudnie!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka. Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu piękność! Kolejna :)
    Dziękuję za udział w grudniowym konkursie Paper Card - DT Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna kartka Aguś, jestem zachwycona. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card. Ola DT

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty