sobota, 20 lutego 2021

Chłopięcy exploding box

 Dzień dobry!
Dziś odrobina quillingu, a właściwie to nawet więcej niż odrobina.
Kocham robić exploding boxy, choć z quillingiem jakoś mi tak trudno. Wydaje mi się, że kwiaty robię za duże i w ogóle jakoś tak wszystko jest wtedy nie tak.
Ale postanowiłam wziąć byka na rogi i zrobiłam.
Jest to także moja inspiracja dla Sklepu Ewa , tam na blogu znajdziecie listę użytych produktów.
























Pozdrawiam Was weekendowo i dziekuję za odwiedzinki.

5 komentarzy:

  1. Oglądałam wczoraj w sklepie Ewa, Jak dla mnie cudo. a ten torcik w środku WOW extra jest. Aga masz świetne pomysły a kwiaty quillingowe niesamowite . Brawo!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Box wyszedł pięknie, wszelkie ozdóbki na nim zachwycają, brawo!
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający , nie mogę się napatrzec, nawet nie śmię marzyć, że kiedyś taki zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! A zawijaskowe kwiaty idealnie go zdobią 🤩 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty