niedziela, 21 lutego 2021

Zaproszenia na chrzest

Dzień dobry!
Dziś takie trochę nietypowe zaproszenia na chrzest. 
Nietypowe hmmmmm na chwilę obecną nie ma w nich nic nietypiowego. No może brakuje napisu że to są zaproszenia. Będzie i on.
Wyjaśnie skąd to moje stwierdzenie, że nietypowe. - Te karteczki widoczne na zdjęciach, to będzie ozdoba wieczka drewnianych skrzynek. Po wewnętrznej stronie wieczka nędzie na różowym scrapowym papierze wydrukowany tekst zaproszenia a w środek będą włożone drobne upominki typowo na chrzest. Oczywiście cała skrzynka będzie odpowiednio pomalowana i udekorowana.
Niestety zdjęć ma nie być, i stąd moje zdjęcia tylko na tym etapie pracy.
Myślę, że po skończeniu te zaproszenia chyba nie będę typowe, bo ja z taką formą zapraszania gości spotykam się pierwszy raz. A Wy?




Miłego dnia <3



4 komentarze:

  1. Rzeczywiście będzie bardzo nietypowo, ale są śliczne, a kwiaty boskie ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pierwszy raz słyszę o takie formie. A ozdoby na wieczka zrobiłaś piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie fakt forma zaproszenia nietypowa. Dla mnie to było podziękowanie dla Gości, ale wiadomo o
    gustach się nie dyskutuje. Szkoda że nie będzie zdjęcia całości, ale to co widzę mnie bardzo zachwyca. Piękne zrobiłaś te kartki na wieczko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj cudnie to wygląda ,Zapomniałam już,że na chrzest wysyła się zaproszenia tak dawno je wysyłałam a Ty mi przypomniałaś te mile chwile. Piękne są. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Chrzest na zielono

  Cześć wszystkim!  Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę na chrzest, która powstała z myślą o chłopcu. To pamiątka, która będzie towarzyszyć mu...

Popularne posty