sobota, 27 lutego 2021

Delikatnie i elegancko - tutorial

 Dzień dobry!
Praca którą dziś pokażę, była przygotowana dla blogu sklepu Na Strychu 
Tam też znajdziecie linki do użytych produktów.


Potrzebne mi będą:
- baza kartki i pudełka 
- papiery do scrapbookingu Especially for You 
- igła do quillingu
- linijka do quillingu 
- podkładka korkowa 
- klej 
- nożyczki 
- różowe paski 3 mm 
- białe paski z zestawu 
- pęseta


Żeby zrobić płatek kwiatka przecinam różowy pasek na pół. Zwijam i pozwalam mu się rozluźnić w linijce. U mnie to jest szablon z numerem 10.


Wyjmuję pęsetą, przyklejam koniec, ściskam z obu stron tworząc "markizę",  ucinam dwa kawałki białego paska równe długości krawędzi mojego różowego elementu. Oba paski przyklejam jeden na drugim na jednym różowym elemencie.




Wyginam "markizę" tworząc "liść".


Sklejam obie części ze sobą w taki sposób, aby strona z najlejonymi białymi paskami znalazłą się w środku. Następnie owijam płatek dookoła 2 razy białym paskiem.


Na jeden kwiat będę potrzebowała 7 takich płatków.


                             Sklejam płatki ze sobą zwracając uwagę, aby były skierowane w jedną stronę.


A oto i gotowy kwiat.

Chcę aby moja kartka była mocno warstwowa. Wycinam sobie elementy ze scrapowych papierów i białych.

Tak wygląda moja kartka jeszcze bez kompozycji.


I mój gotowy zestaw.










Moją pracę zgłaszam na wyzwanie Ć jak ćwierkają ptaki na blogu Kartrkowe ABC

Pozdrawiam weekendowo

8 komentarzy:

  1. Ąga świetna prac i extra kurs. Te qulingowe kwiaty są rewelacyjne,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca i wspaniały kurs ❤❤❤ dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca i piękne kwiaty. Dziękuję za fajny kursik. Nie omieszkam skorzystać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko! Wspaniale połączone wszystkie elementy, a kwiaty to wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te kwiaty 😍 super,że bawisz się
    z nami w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności.
    Na bank zdejmę moje pudło z przyborami i paskami do quillingu i spróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kartka i cały komplet:) Kurs pokazuje tylko, że to jest mistrzostwo :)
    Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kartka i rewelacyjny kurs Aguś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty