środa, 10 lutego 2021

Z serduszkami

 Dzień dobry!

Kilka dni temu ukazałą się moja inspiracja na blogu Sklepu Ewa
Przygotowałam walentynkowe - quillingowe kartki.
Każda inna, każda robiona inna metodą. A i tutorial na jedną się też znalazł.
















Przepis na serduszkowe kwiaty:

Przygotowałąm sobie 2 odcienie pasków. Jeden to czerwony a drugi perłowy czerwony.
Zwijam igłą pasek czerwonego papieru i pozwalam mu rozwinąć się w szablonie, U mnie to nr12. Po wyjęciu sklejam i ściskam tworząc łezkę.


2 łezki sklejam ze sobą. Najlepiej klejem z precyzyjną końcówką, żeby nie było go zbyt dużo.


Smaruje moje "serce" sookoła i obklejam perłowym paskiem. Zostawiam sobie część na łodyżkę.



Żeby dokładnie mi się przykleiło i nie tworzyły się luki, przytrzymuję sobie u nasady pensetą.

Tak wygląda mój "kwiatuszek"

Chciałam pokazać jak pięknie te paski się mienią, ale nie wiem czy dało się uchwycić.




Moje serducha zgłąszam na wyzwanie na blogu Kwiat Dolnośląski a temat to:
Praca z sercem.


Cieplutko Was pozdrawiam i do następnego wpisu <3


3 komentarze:

  1. Piękne! Napatrzeć się nie mogę.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na wyniki wyzwania :D http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2021/02/wyniki-wyzwania-z-sercem.html

    OdpowiedzUsuń

Kartka z wózkiem

  Kartka na chrzest to zawsze duże wyzwanie ale i radość bo to najwdzięczniejsze prace.  Delikatne kolory, symboliczne motywy, detale…. aby ...

Popularne posty