niedziela, 27 marca 2022

Pamiątka chrztu z quillingowymi kwiatami

 Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się od quillingu. Po 7 latach rzadziej sięgam do tej metody, ale dalej lubię od czasu do czasu do niej wrócić. Czasem też wracam do niej, ponieważ akurat kartka z takimi kwiatami jest zamówiona.

Próbowaliście kiedyś robić te pasaczkowe kwiaty? A ozdobne jajka lub bombki?

To nieprawda, że kwiaty robi się je dużej niż te z foamiranu, materiału czy papieru.

🌱🌿🌿🌱🌱🌱🌿🌿🌿🌱🌱🌱🌿🌿🌿🌱🌱🌿🌱🌿🌱

Dziś kartka w pudełeczku na chrzest dla dziewczynki z quillingowymi kwiatami ❤️ i sukienusią zrobioną przez Pracownia rękodzieła UKułak






Moją kartkę zgłaszam na wyzwanie trwające na blogu Paper Heaven,
a temat to:Marzec z maluszkami.
W mojej kartce wykorzystałm najnowszą kolekcję Paper Heaven - Dziecko z marzeń
Pozdrawiam wiosennie. 

3 komentarze:

  1. Komentować Twoje cudne kartki to się powtarzać :-)
    Chyba mnie namówiłaś. Schowam na dzień, dwa robiony album i wyciągnę pudło "quillingowe"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko - te kwiatuszki plus urocza sukienusia to sama słodycz.
    Popełniłam kiedyś kilka quillingowych kwiatków, ale wyszły mi tak, że postanowiłam nie kontynuować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite są te kwiaty <3 Cudnie też wygląda maluch na okienku pudełka! Dziękujemy za wspólną zabawę z Paper Heaven ;)

    OdpowiedzUsuń

Zestaw komunijny

  Kolejny zestaw komunijny - kartka w pudełku z ozdobionym wieczkiem z użyciem przepięknych tekturek od Miszmasz Papierowy sklep, papierów o...

Popularne posty