poniedziałek, 28 marca 2022

Pamiątka chrztu

 Podobno sezon na chrzty rozkręca się na dobre po Świętach Wielkanocnych. 😱 Dochodzę do wniosku, że chyba nie do końca to jest prawda.

U mnie zapotrzebowanie na pracę dla najmłodszych, zaczęło się od samemego początku stycznia i trwa z takim samym nasileniem. ❤️

Ale w sumie to bardzo się cieszę, bo te prace są bardzo wdzięczne.

Dziś kolejna taka karteczka. Ani nie różowa 🌷ani nie niebieska💙. Ostatnio ta kolekcja często u mnie w użyciu i to na kartka na różne okazje.

🌿🌱🌿🌱🌿🌱🌱🌱🌿🌱🌱🌱🌱🌿🌱🌿🌱🌱🌱

Dajecie takie ręcznie robione pamiątki?

Zagląda tutaj i rękodzielnicy którzy sami tworzą wspaniałe rzeczy i chyba Ci nie związani z ręcznymi robótkami 😁❤️ albo robiący ale w zupełnie innej dziedzinie, więc pochwalcie się czy lubicie dawać/dostawać ręcznie robione rzeczy.







Moją kartkę zgłaszam na wyzwanie trwające na blogu Paper Heaven
a temat to: Marzec z maluszkami.


Pozdrawiam
Agnieszka


5 komentarzy:

  1. Aguś, zachwycająca jest ta kartka - powodzenia w wyzwaniu.
    Oczywiście, że obdarowuje kogo się da ręcznie robionymi pamiątkami:) I ogromnie lubię takie dostawać.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kartki rewelacyjne ale ta z poprzedniego posta bardziej w moim guście. Lubię twoje quillingowe kwiaty, wychodzą Ci rewelacyjne. Zresztą te inne też . O dziwo kiedyś próbowałam ozdobić tą metodą jajo, ale co się nakręciłam tych paseczków to moje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kartka, idealna na tę okazję ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny komplet. Śliczne, delikatne kwiatuszki a do tego super wygląda szatka podbita drugą warstwą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wspólną zabawę w Paper Heaven :)

      Usuń

Zestaw komunijny

  Kolejny zestaw komunijny - kartka w pudełku z ozdobionym wieczkiem z użyciem przepięknych tekturek od Miszmasz Papierowy sklep, papierów o...

Popularne posty