niedziela, 20 marca 2022

Pamiątki komunijne

Witam się z Wami późnym wieczorem. Przychodzę z kolejnymi pamiątkami. I kolejny raz lift samej siebie.

Przyznam się, że nie lubię jak ktoś mi przysyła zdjęcie mojej pracy i prosi o wykonanie podobnej. Niby miło, ale ja odnoszę wrażenie, że ona jest zbyt "stara", że popełniłam w niej sporo błędów, że lepiej postawić na nowe pomysły.......

Pewnie to mylne myślenie, no bo przecież się spodobała skoro jest taka prośba. W tym przypadku aż 3 różnym osobom. Ale wewnętrzne "ja" się buntuje.

A oto i winowajczyni.





Miłej nocki. 

4 komentarze:

  1. Komplecik jest piękny! Nic dziwnego ,że się komuś znowu spodobał:). Doskonale Cię rozumiem, nie zawsze ma się ochotę zrobić dokładnie taką samą prace. Podobną, w takim samym stylu ,ale nie taką samą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Winowajczyni nie bez przyczyny się spodobała, kompozycję ma idealną. Chyba jesteś zbyt krytyczna wobec swoich pięknych prac, Aguś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie idealna dla chłopca, fajnie że się komuś spodobała, ale rozumiem Cię doskonale, też nie lubię robić kilka razy tego samego :-)
    Poza tym jest piękną , więc wcale się nie dziwię że komuś wpadła w oko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zestaw komunijny

  Kolejny zestaw komunijny - kartka w pudełku z ozdobionym wieczkiem z użyciem przepięknych tekturek od Miszmasz Papierowy sklep, papierów o...

Popularne posty