niedziela, 6 marca 2022

Z szydelkową sukienusią

Dzień dobry.

Motywy...... elementy........ do dziecięcej kartki 🤔 Co zrobić aby było pięknie, na bogato ale nie naćkane? Ja zawsze mam z tym problem, bo lubię kartki naćkane a w dziecięcych pracach raczej to się nie sprawdza.

🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱

Postawiłam więc na umiar w kolorach 😁

Bardzo mi się podoba ta kolorystyka papierów. Uniwersalna, delikatna ❤️

Dziś zestaw na chrzest ze śliczną białą sukienusią, którą mi udziergała Urszula Kułak.





Miłej niedzieli Wam życzę. 

3 komentarze:

  1. Prześliczna kartka, a ta mała sukienusia jest rozczulająca.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze powiem że zgłupiałam w pierwszym momencie. Zapomniałam Że twoje pudełka są prawie identyczne jak kartki. Bardzo fajny zestaw powstał, ta sukienusia jak najbardziej do kartki pasuje i super te kolory takie stonowane i uniwersalne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Optymistyczne kartka, a miniaturowa szydełkowa sukienka jest urocza.

    OdpowiedzUsuń

Zestaw komunijny

  Kolejny zestaw komunijny - kartka w pudełku z ozdobionym wieczkiem z użyciem przepięknych tekturek od Miszmasz Papierowy sklep, papierów o...

Popularne posty